Och vägen hem var alldeles för lång, så jag genade genom en skog.

jag är i skolan och mellanslagstangenten är cp, om ni undrar varför vissa ord sitter ihop.
träningen börjar inte förräns omtyp en timme, men ovärt att GÅ hem, och sen ändå inte hinna göra ett dugg hemma. jag valde att sitta här och skriva klart min kemirapport istället. vilket gick sådär. palla kemi, speciellt närman inte vet hur man ska skriva. goodbye mvg i kemi, kan jag ju lugnt säga. inteför att jag någonsin skulle fått mvg, men ändå...
de andra lektionerna idag var okej. fysiken var faktiskt riktigt rolig. vi lekte med åskbollen och jag var försöksperson. egentligen är det askul att få stötar :D + att vi fick tillbaks proven, vg+ på mig igen. tveksamt om det verkligen blir mvg i betyg. jag hade ju mvg på de två första proven, men på detta och det förra provet hade jag ettpoäng ifrån mvg. SURT! jag hatar ju egentligen fysik, men borde jag inte kunna få mvg för det?

haha, nu kom lövet och satte sig ijämte. han är rolig.

/f. 

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0