Men jag väntar på dig.

jag måste ta tag i mitt liv och skriva klart engelskan. jag har ju inte ens vart och tränat idag. dock har jag läst samhällssidorna en gång. palla samhäll, som jag ändå kommer köra i.
jag vill tävla. men nu är det paus på riks. jag vill ju kolla livetiming. jag kompenserade genom att sitta och lusläsa resultaten. lol.

jag och mam funderar på att dra till london på sportlovet och shoppa. hur värt är inte det, lix?! jag älskar verkligen london. och så pratar alla ett språk man förstår någotsånär. helt perfa, juhe!

sen har jag precis övningskört nu med. gick väl inte så värst bra. men men. det går väl framåt, åtminstone.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0