Man såg gårdakvarnar, men man såg skiten med.

jag ska äntligen sätta mig vid tvn och kolla lite och käka. har lyckats komponera ihop drygt 600 ord på engelskasaken. det är början på slutet, som någon kändis sa. men jag vet verkligen inte vad mer jag ska skriva. jag har kramat ur varenda liten droppe ur texttrasan som är analyserbar. hmpf.

innan simmade tjejerna 4x100fr. skitgrymma var de! jag satt och kollade på live-tv samtidigt som kajs och vi skrev till varann på msn samtidigt. men gud, alice öppnade på 1.01, skitbra. och vendela lyckades köra på 1.08 på sistasträckan! jag blir så glad för deras skull!

jag sitter med steven på msn just nu. vi blir deprimerade av allt skolarbete. engelska, samhäll, spanska, svenska och all annan skit. och jag ska ju på hockey på torsdag, så då blir det ju knappast till att plugga något, heller. jag dör på skolan. eller åtminstone går in i en djup depression.

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0