magiskt, men tragiskt.

det här gjorde seriöst min dag. så jävla klockrent! tre ställda frågor, en från jönköping och TVÅ från nässjö, och de är dessutom syskon. vilken fantasi! :D

dagen var förövrigt rätt bra. inget speciellt att nämna. jag hann dock hem innan träningen. rätt gött. då fick jag käka och hann läsa samhällen nåra gånger. men jag fortfarande faila hårt imon. får jag vg så blir jag supernöjd! men jag ska ju inte förvänta mig för mycket...
träningen var också okej. viktor var där för en gångs skull. vi nollställde strecken. askul. william hade elva, wtf! :D jag hade tre, och matildo, stackarn hade åtta, haha.

nej. nu blir det andra avenyn och sen house och samhäll i pauserna.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0