jag var värd all stryk som jag har fått.

träningen var bra. och värd, faktiskt. vi började med att köra pinn i typ 45min. sen satt vi och babblade en kvart, så det var bara en halvtimmes simning. gött. och det skönaste på hela träningen var när imse gav jocke en baddräkt. tydligen hade killarna gjort ett vad. den som inte slog alice på 100fr i helgen skulle träna i baddräkt två veckor framöver. jocke vägrade. lol. dåligt tycker jag. jag tycker faktiskt att det var ett bra vad. sånt kan vi göra fler gånger, men kanske inte att vi måste slå killarna, för då har inte vi nån chans. men jag skulle lätt ställa på ett tidsmål och simma i underkläder om det misslyckades. dessutom skulle killarna gilla det :P
dagens skönaste kommentar kom ju ändå från william:
"jag tycker tjejerna kan simma i bh och string!"
herregud, vad vi skrattade. inte så likt william att säga sånna saker xD

nej, nu ska jag skriva klart engelskan och försöka läsa samhällen lite.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0