jag grät mig till sömns efter alla dar.

skola. håltimma. engelskasaken. blir sådär. hur svårt som helst. vad ska jag ens kunna skriva mer?! jag måste ju skriva minst 200 ord till...
igår bokade jag och mam biljetter till london. asgött. kommer antagligen bli hur kul som helst. jag älskar london! då ska jag shoppa vintage och massa hudsaker på boots. det är seriöst min favvobutik i hela världen.

nej, jag ska ta mig i kragen och knåpa ner 200 ord till nu. jag lär ju inte hinna ikväll, lix. träning. första gången i vattnet sen i torsdags. jag går från träningsfreak till ingen träning på en halv vecka till träningsfreak igen. denna veckan blir likadan som förra. träning ikväll, imon, två gånger på onsdag och på fredag. ingen på torsdag. HOCKEY! håååvee blåå! kommer kicka assen på frölunda, maha!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0