I said I give it a try.

torsdag. kan inte bli värre.
blä på gympan. badminton brukar vanligtvis vara kul men inte idag. jag körde par med steven och vi fick spela mot tamara och danne hela tiden. tamara är ju ungefär hälften så lång som oss och slog alla bollar i höjd med skrevet på oss så det var helt omöjligt att ta dem. blä på det.
blä på matten. blä på att ha en lärare som stammar och som inte kan förklara nåt överhuvudtaget. blä på kemi i största allmänhet. blä på lunchen. blä på spanskan, fast det var nog nästan roligaste spanskan hittills iår. jag och björn redovisade vårt hus. hahaha, asgött. jenny skrattade jättemycket.
blä på svenskan. palla referat. palla 200 ord. jag har skrivit 250 typ. det blir bajsdåligt. fast om det blir sämre än mvg (vilket det helt klart lär bli) så borde det ju inte räknas...
blä på träningen. blä på 800 frisimsbenspark med fenor. blä på 800 frisimsarm med paddlar. fast inte blä på 50 frisimsspurt. 31.17 är super. jag var snabbare än både annie och matildo och bara kanske två tiondelar över pers. känns stabilt inför helgen!
apropå helgen. alice har influensa och feber och skit och ligger hemma. FAAN! där rök ju vårt klubbrekord... frida ska åka med i stället, men det blir ju inte riktigt samma sak. och frågan är om inte jag får fjärset på 50-laget... och säkerligen frisimmet på 100. fan också.

näe. jag ger upp på svenskan nu. gunilla kan gå och dö eller nåt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0