I pray to God twice in the evenings.

jag mår inte bra. inte för att jag håller på att bli förkyld eller så. för en gångs skull är jag faktiskt inte förkyld. ska försöka fortsätta vara det med. men ja. jag hoppas att någon märker mig, men icke. jag behöver ju lite bekräftelse ibland...

mja. bad först på morgonen. soft. vi körde livräddning. 51 är pro. albin hade 1.03 typ och honey hade också under minuten. det är hon och jag, minsann :D sen så var vi som vanligt sena till matten. stackars mats. och kemi var bara allmänt bajs. jag kommer så faila provet. palla åttio sidor, liksom. och spanskan var soft, för en gångs skull. vi fick sluta vid två. sånt är bra. och så gjorde jag faktiskt några av uppgifterna när jag kom hem plus att jag läste alla kemisidor. jag känner mig duktig. och förhoppningsvis kommer pap hem snart och kör mig till träningen. inte för att jag riktigt känner för att träna när allt är som det är just nu...

/f.


vafan ska jag göra? jag vill ha dig helt sjukt mycket. varför lyckas jag alltid fucka upp allt? jag måste verkligen ändra på mig om allt ska kunna bli bra igen. men hur ska jag göra det när ingen stöttar eller hjälper mig?

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0