I looked up at the ceiling the entire time.

fredagar är bra dagar. vet inte om skolan är så mycket att nämna, kanske. psykologin var rolig, som vanligt.
träning sen. jag och annie och killarna. mycket skoj. men fan vad de fuskar när vi kör fotdyk. tjejerna äger ju egentligen ut killarna, men de senaste gångerna har ju klas vart där. blä på honom. men jag gjorde iaf 17 meter, så det då! resten av passet var ganska lamt och inte speciellt jobbigt. men jag har träningsvärk som fan i runkmuskeln i högerarmen sen badmintonen igår, + att jag har ont i axlarna och har träningsvärk i rumpan. haha.

efter träningen satt jag och annie och bastade och pratade i typ 40min. hon är bra som fan <3
och nu när jag skulle tanka min ipod med hello saferide-låtarna så försvann typ alla annan musik. malin har tagit bort de mapparna på delat, så all min musik försvann, eftersom jag inte sparat. HELVETE!!!
men jozy är snäll och skickar det viktigaste till mig :D

/f.


PS. jag måste bara säga att det är sjukt gött att ha nyrakade ben. och jag är galet nervös inför imon...! Wish me luck! DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0