Grow up and when you do it´s like a boring day at school.

så. ursäkta att jag inte skrivit på ett tag.
DM var bra. simningarna gick dock sådär, men lagen gick rätt okej. 30.20 på 50fr är super och 1.06 på 100fr med :D matildo var under 30, dock. hon är grym hon.
i övrigt var dm inte så mycket att skriva om. varm simhall och äckel. träffa min älsklingssandra och jonas från värnamo och massa annat. bäst var nog när vi vilade på lunchen på söndagen. "mmmm...." HAHAHA!

igår var det sjukt bra. skolan var som vanligt inte speciellt nämnvärd, men träningen sen var bra och det kändes gött när jag simmade. efter träningen drog vi till aulan och lyssnade på david lega. den mannen är helt fantastisk. fatta den glädjen, humorn, allting! och han jämförde sig med mig på 25fr :D han hade typ 40 och jag har la 13 höga... han är så grym. jag finner inte ord vad jag beundrar honom!

och nu sitter jag i skolan igen. plugg. bajs. jag har inget liv. och idag kommer jag inte ens hinna hem innan träningen. och igår satt jag uppe till elva och skrev min engelska. I SO DON'T HAVE A LIFE! och viktor är sur på mig. jag hatar folk som kommenterar / stör sig på "min attityd"! vafan?! jag behandlar folk som jag själv blir behandlad. tror han att jag mår så jävla bra om jag jämt får höra hur ful, tjock och kass jag är?!  varenda jävla dag. jag blir så trött. och så ledsen...

/f.


PS. jag tror jag är kär, dock. varför?! DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0