Framtiden är ändå utom räckhåll för oss.

träningen var faktiskt riktigt skön.
på pinnträningen körde jag knäböj och utfallssteg för första gången på flera veckor. kändes inget på utfallsstegen åtminstone, men jag vågade inte riktigt gå ner mer än 90 på knäböjen. vill inte riskera att dra upp det igen... själva simningen gick faktiskt också väldigt bra idag. vi körde femtior hp, börja på 5-takt och öka en på varje femtia. imse sa åt oss att sluta när jag var på 21, men jag körde sista utan andning på 25 armtag. jag fattar inte william och jocke. de körde maxantal på armen, jocke hade fan 35 armtag på sista, utan andning. och jag tyckte 25 var jobbigt med sjukt långa drag. hmm.
sen körde vi lite med paddlar också. rätt roligt, men jobbigt när man blir omkörd av viktor och jocke. sen hade jag wille i fötterna hela 800ingen också. men jag tog honom på 200 max, sen, maha.
när pap kom och hämtade mig sen startade inte bilen. detta händer inte var det första jag tänkte. men sen kom det några gubbar, så vi fick lite ström att starta och kunde åka hem. tur.

åhå, fredag imorgon. bra! och skolan blir förhoppningsvis rätt soft. och sen är det ju träning direkt efteråt. tagga 60x50, dirr!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0