för jag var nere, men uppe på fem.

känn dig oälskad, jovisst. klart ingen älskar dig när du beter dig som crap.
och då blir det ju ett alldeles utmärkt sätt att spendera en eftermiddag. att stå i ett stånd på julmarknaden och vara trevlig mot folk och försöka sälja saker. jag vill bara dö. jag kommer inte ens orka denna veckan. m&p kommer vara borta omlott = jag får gå överallt = ingen tid hemma alls. jag har nationella i svenska på tisdag OCH lektioner efter det. på onsdag är det simmöte. på torsdag är det för en gångs skull en rätt lugn dag och jag har nog ingen spanska. och fredag. varken mam eller pap är hemma och det kanske är filmkväll hos anders, men bara kanske. och om det inte är det så kommer jag vara ensam hemma, ledsen och deprimerad. vafan. varför mår jag såhär? vad ska jag göra? hur ska jag kunna lösa det här? jag tror den enda lösningen är att jag försvinner. för gott.

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0