Du har inte en aning, men jag tänker på dig precis just nu.

jag åkte till jönköping med m&p för att shoppa och reka julklappar. jag lyckades fundera ut vad jag ska ge päronen, och köpa en till mam. sen köpte jag massa skit till mig själv. vad sägs om en bok, två nagellack, en kjol, puder, tofsar och ett par ipodhörlurar?

egentligen skulle jag nog varit med joz ikväll. men det blev inget. trist... fast jag träffade honey på a6, haha. hon hälsade till min pap, hon är knäpp :P
och oj vad jag saknar mina älsklingar som är borta. alice smsade och sa att laget gått sådär, men hon hade simmat på 1.00. och det är ju skitbra! och jag vill vara i västervik just nu. med kajs och jocke och viktor och alla. jag saknar dem, juhe! jag känner mig lämnad, buhu!

/f.


PS. jag hörde dagens skönaste kommentar på H&M. "jag måste köpa nya kläder. jag har bytt stil. nu är jag popare!" shit, vad jag fnissade åt det :P DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0