Du är det bästa som hänt en idiot som jag.

så himla skönt att det äntligen är helg. dock har jag typ noll planer. eller jag ska ju till jkpg och försöka shoppa lite julklapps. nu kommer jag få alla emot mig, men egentligen hatar jag julen. palla all stress och press och bak och skit. jag dör bara jag tänker på det. det enda som är riktigt värt är lovet. då kan man sova länge, vara uppe sent och träna tills man stupar. och man kan käka sjukt mycket godis, eftersom man tränar som en galning. det är bra.

skolan var inget nämnvärt. vanliga trista lektioner. höll nästan på att missa bussen påväg hem. det var ju som sagt ingen träning och jag kände inte riktigt för att gå. det är ju så jäkla långt. men nu har jag gjort engelskaförhöret. bara artikeln kvar att skriva i helgen. och plugga samhäll. det lär jag ju också faila rätt hårt. sandra och samhäll funkar inget vidare, ni hör ju.
asså, det är helt galet vad jag vill tävla just nu. jag känner mig helt lämnad, bortglömd och oälskad när alla bara drar norrut (eller västervik kanske inte räknas som norrut?) för att tävla. jag får helt enkelt tracka alla med sms. typ jocke i v-vik och alice i sthlm. blä, jag vill också vara meeed!!

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: Emma

julen är ju supermysig, hur kan du itne gilla den!? :D

2008-11-21 @ 17:58:36
URL: http://springfort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0