Don't punish yourself; leave it well alone.

träningen var rätt jobbig. och framförallt tråkig. insim stratos, baklänges medley, calella och delfin, men fenor för en gångs skull, lite mer kickar och sen 8x100 spec arm med paddlar. jag hade kört 350 när jocke var klar. grattis. sen körde vi spec på korten också. lamt. för jag låg mellan mackan och malin och körde. lite trist sådär.

näe, nu måste jag ta tag i mitt liv och börja plugga lite. har snart läst igenom kapitel åtta på kemin igen. men jag pallar snart inte mer kemi. jag konverterar till matte och derivator istället. eller så gör jag psykologin som jag inte ens börjat på och som ska redovisas på onsdag. BLÄ!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0