dagens,

jag drar upp en dagens, för I figured att det var ett tag sen.

Dagens humör: glad på träningen, sur förövrigt.
Dagens borde: plugga. men jag vet inte vad jag ska skriva förnåt på kemin, så palla.
Dagens måste: sova i vetig tid. inget smsande till halv två inatt, nu!
Dagens frisyr: bra, efter träningen.
Dagens klädsel: mjukisbralls och blått brottarlinne.
Dagens planer: kolla på andra avenyn och sova.
Dagens vill ha: en pojke och en färdigskriven kemirapport och helst inga läxor alls. (gud vad lat och ointresserad av skolan jag har blivit...)
Dagens längtan: helgen.
Dagens beroende: milka-choklad. mums!
Dagens skratt: på pinnträningen när vi körde på bollarna. alltid så himla kul. alice <3 sandy.
Dagens irritation: att det är halt ute.
Dagens kommentar: jag minns inte.
Dagens låt: this is the life - amy macdonald.
Dagens vän: alicebäst <33
Dagens onyttiga: milka-choklad och fika hos mormor.
Dagens misslyckande: jag failade på att gissa viktors tid på 25br med 2sek, wtf!
Dagens köp: inget.
Dagens värda: träningen
Dagens bästa: vädret. (det var ett "viktor-får-bikinilinje-när-han-ligger-och-simmar-på-söndagsmornarna"-väder + snö och härligheter!)
Dagens sämsta: att det är sista dagen av lovet och att det inte blir nåt mer lov förräns jul, bortsett från en ynka studiedag i slutet av november. hmpf.

/f. 


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0