dagens,

Dagens humör: ganska glad. känner mig dock dissad. 
Dagens borde: plugga, antar jag. och tänka igenom vad jag ska handla imon.
Dagens måste: tänka igenom vad jag ska köpa imon.
Dagens frisyr: fläta i luggen på morgonen. sen på matten fick jag damp på att det hängde så jag satte upp det i en knut och lyckades faktiskt få till det lite slarvsnyggt, sådär.
Dagens klädsel: cheap monday och skjorta med linne över.
Dagens planer: idol och sova.
Dagens vill ha: en pojke och tävla.
Dagens längtan: jullov!
Dagens beroende: att trycka på de punkter där jag har träningsvärk.
Dagens skratt: nog psykologin.
Dagens irritation: svenskan.
Dagens kommentar: "tänker du på själva processen då?" rosman tänker på att föra sina gener vidare. :D
Dagens låt: I will possess your heart - death cab for cutie. jag har lyssnat på den typ hundra gånger idag. texten stämmer så jävla väl på mig med...
Dagens vän: honey.
Dagens onyttiga: popcorn.
Dagens misslyckande: fysiken. jag och honey är kassa på el-lära.
Dagens köp: inget.
Dagens värda: att det är fredag.
Dagens bästa: att det är fredag.
Dagens sämsta: att det inte var nån träning och att jag inte får tävla imon, utan kommer få sakna mig sönder på alla mina älsklingar som är borta!

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0