Creative.

jag känner för att slå på nåt nu. det var ju inte så här jag hade tänkt mig min studiedag.
jag har åtminstone läst kemisidorna och gjort lite matteuppgifter som blev fel, men ändå. nu tänkte jag göra engelskaläxförhöret. men jag har ju glömt boken med glosorna i iskolan. BRA. och nu är det fler fjortisar som hoppar på mig igen på bdb. jag blir så trött. inte för att jag tar åt mig när de skriver tönt, det gör jag faktiskt inte. men jag orkar verkligen inte vara den person som alla hatar. jag till och med drömde att alla hatade mig. vad är det för fel på mig? satt och tänkte tillbaka på allt jag och viktor skrivit till varandra med. till och med viktor hatar mig. jocke hatar mig. fan alla hatar mig. jag ska seriöst gå och begrava mig under kemiböckerna. mitt liv är så jävla ovärt just nu. fan jag ska verkligen ge allt på träningen. verkligen köra slut på allt, men med min vanliga tur så lär det ju vara b-c-pass, så vi ändå inte kör nåt hårt. jag känner mig bara så misslyckad. och jag skriver fruktansvärt ostrukturerat. ofta någon ens orkar läsa igenom vad jag skrivit, orkar läsa mina tankar. jag bara gör alla deprimerade. jag bara förpestar allas liv. jag orkar snart inte fler dagar...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0