25, until I get to know if what we just started will have conquered backpacker girls with newly braided hair and Mano Chao records.

fredag. borde egentligen vara skönt, men jag känner mig helt konstig.
allt är så screwed up.
skolan funkade. kolla shrek på svenskan, nästan förstå nåt av matten och derivator, nästan förstå nåt av fysiken och elläror och slippa psykologin helt. sen tog jag bussen hem och träffade lukas och pratade lite med honom. hann vara hemma i kanske 45min och sen träning. 60x50. så förutsägbart. fast idag gick det faktiskt över förväntan, jag låg rätt hela tiden och räknade rätt. sista körde jag på 35.4, sådär bra, kanske. men egentligen så är det ju bra om man klarar alla andra rätt. sen satt vi och pratade och jag ska ju tydligen inte hänga med till höstsimiaden... men jag vill åka på city of swimming festival i jönköping istället, dagen efter att skolan slutat. ingen annan vill det, dock. men då kanske jag och imse åker själva :D

åhå, imorgon får jag sova. skönt. jag ska fan sova hela helgen och den vakna tiden ska jag plugga. jag har verkligen inget liv.

jag försöker verkligen ändra på mig. men jag blir så jävla ledsen när ni bara klagar på mig och säger hur kass jag är hela tiden...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0