You don't have to put up a fight, you don't have to always be right.

ja, muntliga gick ju käpprätt åt skogen, det ska jag ärligt medge. men julia var grym. och de andra nationella gick ju inte heller någe vidare. hördelen gick skitsnabbt så inte ens jag hängde med. inte ens eve hängde med, sa hon. skriv gick nog okej, jag tycker åtminstone att jag är värd ett vg+. läs blev ett poäng från mvg (ja, jenny hade rättat våra prov till lektionen). sånt är surt. och nu är jag TYP klar med historian. mam sitter och läser igenom åt mig. snällt. och snart så kommer det sjukt mycket bilder på bdb från åland också, håll till godo!

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: Marika

sprider runt lite att jag har en design på utlottning nu i bloggen. kolla gärna in (:

2008-05-19 @ 19:51:50
URL: http://mariikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0