There's no need to complicate.

idag var det roligt.
kemin var iofs rätt lam. labbrapport är ju inte så värst kul. men matten var rolig. nva07 goes mission. mats sa att vi skulle räkna ut höjden på gympasalen. kul. det slutade med att hala klassen låg på marken med gigantiska gradskivor och räknade tangens. HAHA. sen var det datorkunskapsprov. busenkelt. och mats hade tabbat sig så värden fanns redan inskrivna på problemlösaren. HAHA. sen var det fysik och fika. moa och tamara hade bakat. moa hade bakat chokladmuffins med dumle. hon hade bakat med oscar. de var tydligen made with love. HAHA. moa bah: "de är 'made with love. fast vi gjorde dubbel sats." jag och honey typ kollade på varandra och sen började vi verkligen asgarva. dubbel sats, HAHAHAHA. fast det roligaste var nog att det bara var jag och honey och moa som tyckte det var kul :P
sen blev det frissan. ny frill, eller ser typ ut som innan, fast lite kortare. men det blev bra, tycker jag nog.
sen var det snabbt hem och käka och sen dra och träna. lamaste träningen på länge. fast sen i lilla så snackade jag och viktor typ hål i öronen på matildo. och sen snackade vi hela vägen hem också. han är bra.

usch, imon är det historiashit. det kommer gå sämst. hmpf. och så blir det nog första gympasset på typ två och en halv vecka. har inte gymmat sen måndagen innan åland. BRA där!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0