So I cry and I pray and I beg.

idag var det seriöst sämsta dagen. jag halvförsov mig och när jag kom till skolan så visar det sig att första lektionen är inställd. BRA, två timmar hål direkt på morgonen, grattis! engelska, lunch, idrott. spanska. sen så åkte jag och dumpade väskan i simhallen och åkte sen ner på stan för jag skulle aktivera mitt bankkort. så fixar killen det åt mig och så ska jag gå ut och knappa in koden. då säger automaten att det är fel kod. så jag knappar in samma igen och då säger automaten att det fortfarande är fel. jag går in igen och killen kommer med mig ut och så. han säger att jag måste ha en kod på bara fyra siffror och den inte ska vara enkel, typ 1-2-3-4. han rent ut sagt dumförklarar mig. så, jag slår in min kod igen och då sväljer automaten mitt kort. fel kod en tredje gång = noll kort. jag blev skitsur. fast killen beställde ett nytt kort till mig. så det blev ju okej, då. sen blev det lite gym, lite läsning och sen oseriös simträning. vi körde evighetslagkapp. jag växlade på frida hela tiden och jag överväxlade säkert tio gånger. HAHA. fast det hjälpte inte, vårt lag förlorade ändå. hmpf.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0