Shut up about it.

snabb bloggning nu.
50br gick super. 39.00 i försöken och 39.02 i uppsamlingsheatet. jag gjorde en alice och blev sexa efter försöken. men jag vart trea i mitt heat, så jag fick simma uppsamlings. hmpf. fjärilet gick typ bajs och 200fr likaså. hade noll vila emellan, därför hade jag massor med mjölksyra. sånt tycker vi inte om.
men imon blir det semi på 50br och förhoppninsvis räcker det till en finalplats. då är jag lycklig. 39.0 är förövrigt jdm-kval också. jag vart superglad!
sen var det massa trevligt folk (killar) på detta passet också. mums.

/f.


PS. jag är så sjukt avis på malin som är på popadelica in this very moment. blä på henne. hon smsade och sa att johnossi var gudomliga. suck, jag är AVUNDSJUK! DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0