She don't sleep at night, afraid to turn out the light.

lamaste dagen på länge. historian var som vanligt en enda lång diskussion om darkos mentalitet och kvinnosyn, hmpf. fråga inte, liksom. matten var lam, svenskan satt vi ute på och babblade och garvade och fattade absolut noll av satsläran. fysiken var också rätt seg. jag och malin satt typ och sov. som vanligt. HAHA.

blä, nu måste jag plugga kemi. dock tror jag nog att jag kan det hyfsat. äsch, jag lär ju ändå inte få mvg, ann hatar ju mig. det bästa med dagen imon kommer vara att jag bara har en lektion, och det är kemi och då har vi prov. sen slutar jag för op och sp har nationella i matte a och då har vi varken drama eller spanska. sånt uppskattas mycket. men det blir ju hursomhelst träning på morgonen, men det funkar ändå.

Dagens sanna skratt:
på svenskan. vi skulle plocka ut subjekt, predikat, olika objekt och massa annan skit ur meningar.
jag: (läser högt) "mäh, hallå?! vad är det här för skum mening? 'De blyga pojkarna fick en oemotståndlig lust att skratta.' "
honey: "HAHA, men kolla denna då: 'Jag blev en annorlunda människa efter den betan.' vilken beta liksom?! en rödbeta eller?!"
alla börjar asgarva för resterande meningar är också helt skumma!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0