Säg, har du tändstickor?

softaste dagen på länge. träningen var hyfsat jobbig. vi körde 10/10 mitt i passet istället för i slutet vilket resulterade lite smått i mjölksyra. men det var ändå inte så värsta jobbigt. jag kanske har börjat bli lite bra?! ( som på tävlingen, jonas sa att jag var bra på bröstsim. värsta komplimangen! fatta, vad glad jag blev då! )
sen var det skola, kemiprov. det var ytterst skumt. det var lätt fast det var skitsvårt. hmpf. man vet liksom inte riktigt vad hon är ute efter. men min erfarenhet säger mig att jag bara kommer få g. blä. efter provet slutade jag, så jag cyklade hem och nu har jag pluggat lite fysik och matte.
faktskt, jag funderar seriöst på att dra och simma lite senare, sen. jag ska vara ensam hemma tills typ sent, så jag får ju fixa mig själv. asch, jag som är så kass på att laga mat.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0