Never thought that I could be striked by jealousy.

så, idag var jag och pap i jkpg. blev inte mycket inhandlat, bara en bh och ett par urgulliga örhängen. provade värsta fina klänningen på cubus, men sen så sket jag i att köpa den. jag ångrar mig nåt grymt. jag får helt enkelt böna och be mam att hon går och köper den åt mig. ( kolla på www.cubus.se, längst ner. den är det. helt gorgeous, right? )

nu har jag precis kommit hem från vägen bakom posten. jag och pap har varit och övningskört. första gången. det gick seriöst skitdåligt. den enda jag kan säga att jag var bra på var att bromsa, och det var jag inte ens bra på. hmpf. men det var ju första gången, så förhoppningsvis blir det bättre. annars är jag riktigt rökt.
näe, ikväll blir det eurovision. jag håller på island, måste jag säga. jag tycker inte charlotte är en värdig vinnare. hon är kass, juhe.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0