Nästan som en tavla över rätt och fel.

idag var det ytterligare en disaster day.
på svenskan hade gunilla rättat klart proven. jag hade 57p. enligt gunilla var 57 max, men jag hade liksom två fel och en felrättning, haha, men jag sa inget :P jag vill ju inte spräcka hennes höga tankar och visioner om mig. matten var tråkigaste på länge. vi räknade i alla de nittio minutrarna. lunchen var för en gångs skull massa god och sen var det historia. jag var i andra gruppen, så vi fick vänta. michan gick och satte på tv'n och vi satt och kollade på fashion tv, reportage från cannes. rätt kul, faktiskt. men sen blev det muntligt dåe. det var jag, saba, michan, darko, honey och albin i min grupp. jag och "de bra". jag kände mig så jävla dålig, så det gick ju verkligen åt helvete. jag fattar inte hur robert ens kan sätta mig i en sådan grupp. och sen tycker han liksom att det är konstigt att jag inte vill svara på frågorna. har du hört talas om sviktande självförtroende?! sen åkte jag i alla fall och tränade. gym för första gången på nästan tre veckor. det var tungt. men jag var ensam i gymmet så jag försökte mig på lite chips och dips. haha, det gick skit. jag orkar inte ens lyfta min egen vikt. och jag har styrketränat i ett och ett halvt år nu. näe, jag ska satsa på att klara åtminstone en chips och en dips på de röda sakerna ute bakom sporthallen. det är bara att träna, eller så måste jag bli sjukt mycket lättare. hm, typ tjugo kilo eller nåt. gud, ni vill inte ens veta vad jag väger. sen var det vattenträning. inte så värst jobbigt. vi körde ultra minuter i vändning, spec och medley. jag hatar verkligen ultra. det är ju så sjukt tråkigt så man bara dör. och så hade jag ont i armarna också. palla ligga på kantbana och simma bröstsim ultra i vändning. det blir inte ens ett drag. hmpf.
sen körde vi kvitt eller dubbelt. nu är imse skyldig mig fyra spänn, HAHA. jag körde fjäril, 15.55 är godkänt åtminstone, jag har ju varit sjuk.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0