Jag vet inte vem jag är.

Dagens humör: glatt
Dagens borde: plugga på kemi. (fast det har jag redan gjort, dock.)
Dagens frisyr: relativt platt.
Dagens klädsel: rosarutig skjorta och jeans.
Dagens planer: käka och kolla house.
Dagens vill ha: en kille och en tid under klubbrekordet på 50br.
Dagens längtan: helg och heat och jdm.
Dagens beroende: hm, datorn?
Dagens tråkigaste: pluggandet.
Dagens mest oväntade: vg på historiaprovet.
Dagens irritation: vädret. det var värsta soligt och gött när jag gick upp, när jag väl masat mig till skolan var det supermolnigt.
Dagens kommentar: "jag blev en annorlunda människa efter den betan."
Dagens låt: tunn - lasse lindh.
Dagens vän: malin <3
Dagens onyttiga: godiset innan fysiken.
Dagens dryck: mjölk.
Dagens middag: lasange
Dagens bästa: winnerbäckbiljetterna!
Dagens sämsta: att alla egobilder man tar blir jämt supermisslyckade och annat bajs.

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: MISS QUESTION MARK

såna här listor är mycket kuliga tycker jag! kolla in min nystartade blogg om du har lust :)

2008-05-06 @ 20:00:38
URL: http://ocensur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0