Jag öppnar mina ögon försiktigt, jag har varit här förut.

måndagar är inte omtyckta.
vi hade uppspelning på draman. jag känner mig så katastrofartad. sen hade vi engelska. det var massa roligt. vi övade på vår hamlet-pjäs. det slutade med att alla låg på golvet och spelade döda. klassen som stod utanför och skulle ha klassrummet efter oss tittade väldigt misstänksamt på oss. HAHA. sen skulle vi springa cooper-test på gympan. 2000m. tur för mig att jag inte var med (jag har varit / är fortfarande sjuk). så jag och malin gick en runda istället. sen blev det cykla hem och plugga. mam tvingade mig att skippa träningen just på grund av min förkylning och halsont. så nu har jag nött igenom sidorna i fysikboken, gjort lite av kemiläxa, gjort lite till på historian och försökt och misslyckats med att lösa fysikläxeuppgifterna. jag kommer seriöst få ig i fysik. kan någon smart person förklara lite om krafter och motkrafter för mig?

sen var mam snäll och köpt den fina klänningen från cubus åt mig. somrigt värre, det lovar jag er.
och idag kom undervattensbilderna från åland också. så jäkla snygga. you know I love you <3

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0