jag har en väldigt trist dag.

och JA, jag snodde denna av karin.

10 favoriter
färg: blått, no question.
mat: grekiskt.
band: just nu så är det nog johnossi.
film: dirty dancing.
bok: hm, flickan som lekte med elden. den är iaf sjukt bra.
sport: simning, no doubt about it!
årstid: vår/sommar.
veckodag: lördag.
tid på dygnet: kväll.

9 nuvarande
humör: uttråkad.
smak: ingen?
kläder: superkorta shorts och bikini och linne.
skrivbordsunderlägg: bild fån kambodja.
nagel-färg: naturlig?
tid: 18.26
omgivning: sparsmakad inredning.
irritationsmoment: inga roliga på msn.
tankar: låttexter och heat.


8 första
bästisen: lisa.
internet-nick: dykar_zaddiz.
husdjuret: mina dammråttor.
piercingen: öronen?
kärleken: martin.
musiken: aqua.
bilen: med tanke på att jag knappt övningskör än, så...
kyssen: ouh, hemligt, hmpf.


7 senaste
cigaretten: aldrig!
drycken: mjölk.
bilturen: hem från tävlingen i söndags.
kyssen: minns jag knappt.
cd-skivan: håkan hellström och lasse lindh.
teve-programmet: gossip girl.



6 har-du-någonsin
varit kär i en kompis: jadå.
brutit mot lagen: verkligen.
blivit arresterad: gud, nej!
nakenbadat: nope.
varit med på teve: nej. eller egentligen var vi ju det när vi var i linköping, men det räknas nog inte..
kysst en främling: nej.



5 vem
pratade du med senast: pap.
saknar du nu: för många.
gick du på bio med sist: joz, tror jag. 
ringde du senast: hm, pappa, tror jag.
ska du träffa imorgon: klassen och simmarna.



4 saker
du gjorde igår kväll: pluggade kemi.
du kan höra just nu: lasse lindh.
du inte kan leva utan: syre och musik.
du gör när du är uttråkad: bilddagboken.


3 människor (en på varje)
som du kan berätta allt för: kajs, tror jag.
som du hatar: andreas.
som du tycker är söt: albin.



2 antingen-eller
svart eller vitt: svart.
varmt eller kallt: varmt.



1 önskning
att någon skulle lägga märke till mig och verkligen bry sig.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0