Jag gör dig arvlös på en servett.

söndag. tråkigaste dagen i veckan, näst efter tisdagen. och idag blir det vrigstad värdhus med m&p och mormor för mors dags-käk. trist värre.

jag är ju bara tvungen att skriva några rader om eurovision song contest igår/inatt. katastrof. sverige blev 18e, WOT, hallå?! inte för att jag tyckte den var så jäkla bra, men den borde ju fått några fler röster åtminstone. men norge var bra, fast jag hejade seriöst på lettland. skönaste låten, lätt. annars höll jag på island, go eurodisco! nej men, esc var en stor katastrof. fast björn gustavsson var så jävla skön. fast jag tror inte att resten av europa fattade det roliga i det. det var nog bara vissa delar av sverige som satt och vred sig av skratt, som jag ungefär.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0