jag älskar listor.

DIG:

1. Hur lång är du? 1.74. en halv centimeter längre än britt, mohahahaha.
2. Vad vill du bli när du bli stor? journalist eller diplomat.
3. Vad pluggar du? natur.
4. Har du långt hår? relativt.
5. Vilken hårfärg har du ? på sommaren är jag mellanblond, typ.
6. Sminkar du dig? jaa.
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? cerisa björnborg och vit bh.
8. Har du kysst någon idag? noo.



FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop? eh, ja.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? båda.
3. Hur många syskon har du? null.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? godnatt :P
5. Hur många ställen har du bott på? här.
6. Vem i din familj stör du dig mest på? hm, ingen?
7. Vilken familjemedlem är snällast? jag måste nog säga bj. om man får räkna släkt till familj, vill säga.
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? blä, jag har inga syskon!



KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? oj, det var nog ett tag sen..
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? shit, det är ju typ hundra år sen.. jag minns inte. men antagligen joz, då.
3. Har du kysst nån kompis? ja.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? nej
5. Vem har du varit kompis med längst ? lisa, tror jag. annars honey.
6. Vem känner dig bäst? kajs eller honey.
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? njae, tror inte det.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? näe.



VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? jadå.
2. Klä dig annorlunda? hm, ja 
3. Vara dig själv? ja.
'4. Visa dig i bikini/badbyxor? jag har knappast nåt val.. 
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? hm, vet inte.
6. Pierca dig? jo, det tror jag.
7. Ha sex på offentlig plats? hm, vet inte.
8. Vara omogen? självklart :P
9. Äta småkryp? uschnej.



DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast? i eftermiddags.
2. När var du på semester senast? på påsklovet.
3. Vilken färg är det på din tandborste? cerise och vit.
4. Är ditt hår tråkigt? näe, jag klippte mig ju idag :D
5. Vem såg dig naken senast ? matildo. jag var och tränade för typ två timmar sen, daah!
6. Hur ofta duschar du? efter varje träning och annars också.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? typ nu.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0