It's six in the morning, you make me think of falling.

tisdagar är ickeomtyckta.
historian var bajs. sen så satt TE-tvåan utanför historiasalen och jag hälsade inte på honom för han såg inte mig. det retade tydligen gallfeber på de andra tjejerna, för de hade också sett honom och de förhörde mig om jag hade hälsat på honom. de tyckte jag var feg, hmpf. matte, svenska och fysik var lamt, som vanligt. fast svenskan var okej, jag och honey börjar äga riktigt mycket på att plocka ut satsdelar och på fysiken satt malin och smekte mitt lår bara för att jag är så sjukt kittlig där. hon sa att om någon kille skulle göra så så skulle jag bara börja garva. näe, så är det nog inte. haha.
efter skolan bev det träning. landträning utomhus. vi körde massa tråkig kedjan och sen körde vi dassrullen. sista omgången fick den som åkte ut först springa sexton varv runt beachfotbollsplnen. röta som jag har så behövde jag bara springa fem. tack gud!

och imon är det onsdag. det betyder träning och skolan och håltimma och sen kolla på film på spanskan. äsch, jag och honey skolkar nog spanska. vi gör ju ändå inget vettigt i och med att vi redan har gjort muntliga. känns lite överflödigt att ha typ fyra timmar hål och sen gå på en lektion och kolla på en film man redan sett, hallå! vi är värda lite ledigt, tycker jag.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0