In your heart where the sadness grows.

idag var det måndag. en måndag som var värre än alla andra måndagar. det måste bero på att vi har haft lov sen onsdags, typ. men skolan var rätt slapp. draman var inget nämnvärt, engelskan var som vanligt en enda stor diskussion och gympan var friidrott. och gissa om jag suger på det, eller?! den enda gren som jag möjligtvis har tillstymmelse till att vara bra i är kula, och det är jag inte ens bra i. hmpf. spanskan var också ytterst lam. jag typ somnade. sen var det bara att åka och gymma och plugga lite på kemin och sen simma. lite lagom jobbigt, b-pass. vi körde massa släp och så. roligt. men inte lika roligt för armarna.

/f.


PS. icke att förglömma: TE-tvåan hälsade faktiskt på mig i skolan. ett stort steg tyckte både honey och malin och alla andra tjejerna i klassen, eftersom det var det STORA samtalsämnet vid lunchen idag :P DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0