Hela världens hunger samlad i mig.

idag var der bajs. svenskan gick seriöst åt helvete. sen hade vi två timmar hål och sen historia och sen slapp vi engelskan. sånt är soft. så jag hängde med malin till stan och sen dumpade jag henne där och cyklade hem. det blev ingen träning idag på grund av min förkylning. kanske inte världens bästa att hoppa i vattnet och snörvla och smitta ner alla andra som får kallsupar, liksom. och det är ju liksom a-vecka, så då kan jag ju ändå inte köra fullt, så stanna hemma was the only choice.

så ikväll blir det la tv och dator och käk, typ. och imon så kanske jag ska dra till jönköping med pap. det blir fina grejer det. malin försökte dra med mig till nån fest i spexhult, bara för att hon skulle få sova här då. nejdu, ingen fest i helgen. om jag ska festa så måste det ju vara bra folk där. inte för att malin inte är bra, men ni fattar poängen...

/f.


PS. jag jagade jenny idag och lyckades få veta nationella. hade typ vg+ rakt igenom, utom på hördelen. där hade jag vg-, BRA där, sandy! men jag ska få mvg ändå. det sa jenny. och hon sa att steg fyra också skulle gå skitbra. det känns ju betryggande. :P DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0