Everything reminds me of yesterday.

bättre dag än såhär får man leta efter!
passet började med semi på 50br. jag var i första heatet och blev trea i mitt heat. 39.14 hade jag. men jag slog ändå några i andra heatet vilket betydde final! jag var hur glad som helst och verkligen skitmycket jätteasnervös inför finalen. men det gick bra och jag kom imål på 38.71. nästan sekunden bättre än vad mitt pers var i kortbana. GÖTT! dock blev jag sjua, men jag var inte ledsen för det. haha.
sen var det massa god lunch och sen låg jag, annie, alice och matildo och läste barnböcker i soffan på bokia på a6. haha. sista passet var jobbigt. 200br för min del. jag öppnade på tok för hårt och hade massa mjölksyra efter 75m och simmade sista 75 på ren vilja. 3.17. typ bajs. eller imse sa att det motsvarar 3.09 i kort, så det var la okej då. matildo hade 3.07, blä på henne. sen var hon värsta bitchig mot matilda holm. haha, då garvade jag riktigt rått och elakt. märk väl att matilda holm var den korkade ungen på sumsim förrförra året som tyckte att jag och johan passade bra ihop. och det var under den tiden som johan var ihop med joz. BRA där!

gosh, imon är det måndag. och på onsdag har jag kemiprov. grattis. jag kommer få typ ig. och så ska vi spela upp pjäsen på draman på onsdag med. BRA att jag kan mina repliker liksom. BRA BRA BRA, sandy!!

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: jag igen

matilda holm är söt, klaga inte på henne hörredu! och bitchig mot henne, alltså hon är typ 95a? haha ..

2008-05-04 @ 22:48:16
URL: http://beerg.blogg.se
Postat av: sandy

matilda VAR bitchig mot matilda, du skulle sett! fast matilda holm har varit jävligt katig mot matilda axelsson innan, så det var rättvis, tycker jag :P

2008-05-05 @ 19:57:08
Postat av: karin

vem är matilda axelsson? :P hm hm.. hur gammal är hon då? lika gammal förhoppningsvis, då är det ju lite kul kanske.. men inte annars ^^

2008-05-05 @ 20:15:34
URL: http://beerg.blogg.se
Postat av: sandy

ja, matilda axelsson är också 95a. matildorna kör mot varandra typ jämt. och holm slår axelsson på 50 och 100br. men axelsson slog holm på 200 och då blev hon helt knäckt! HAHA.

2008-05-05 @ 20:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0