Du och jag i strimmorna.

Dagens humör: utmattad och uttråkad.
Dagens borde: lära mig svenskan ordentlig och egentligen träna.
Dagens frisyr: risigt, platt och äckligt.
Dagens klädsel: cheap monday och ljusgult linne + converse.
Dagens planer: plugga klart svenskan och kolla på eurovision och hoppas på att sverige inte går vidare.
Dagens vill ha: kärlek och en huvudvärkstablett och 20 komma 0 i betyg.
Dagens längtan: sommaren, jdm och tills jag blir riktigt frisk.
Dagens beroende: godis.
Dagens tråkigaste: matten.
Dagens personer: klassen.
Dagens irritation: svenskan.
Dagens kommentar: ingen.
Dagens låt: winnerbäcks nya.
Dagens vän: malinsöt.
Dagens onyttiga: mycket.
Dagens dryck: mjölk?
Dagens middag: kroppkakor.
Dagens bästa: att jag bara behövde betala 5 spänn för min delicatoboll, som egentligen kostade 8. maha.
Dagens sämsta: spränghuvudvärk och dunderförkylning.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0