Det är kallt som i stenhus.

okej, släkten har åkt hem. faktiskt, det var rätt trist idag. men det var ju kul att snacka med loll iaf. hon är bra. vi bestämde att vi ska gå på liseberg i sommar också. det blir bra, var längesen vi gjorde det tillsammans.
och imon är det skola. bajs. och sen är det träningen och jag måste packa till åland och jag måste plugga. jadu, det är jobbigt att vara sandy ibland. eller typ ofta.

jag vet inte om jag skrev det i förra inlägget; men te-tvåan var inte på heat igår. det var surt. speciellt när malin var med prior och joz babblade om A hela kvällen. ja, det är sånna gånger man känner sig riktigt älskad. hm.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0