De som skapar myter, som slår hål på en orättvis värld.

heat igår. det var rätt okej.
kväll börjar med grillning och musik och spana snyggingar på bdb hos jozälsk. sen gick vi till parken. där var det dött så vi tog ett varv i handskeryd. sen var det läge att gå in. sen väntade vi i typ evigheter på att malin och dom skulle komma. de är typ segast i stan. sen kom dom och vi dansade lite och malin strulade med prior typ hela kvällen. men jag kan ju inte säga att jag har nåt emot det. de passar bra ihop.
sen slutade det vid ett typ och då hade världens jävla skoskav så jag gick barfota hem. den här gången var det åtminstone torrt och varmt, haha.
imorse var det träning. den var lam och bara en timme för det är ju reg-läger här. men det var bara jag, wille och kajs som var från vår grupp. vi körde nån trist armserie på 1000m. tydligen var det världspremiär. imse hittade på den spontant. en söndagmorgon klockan nio. hm.

om nåra timmar kommer släkten. inte bj, dock. bajs på honom. han som är så rolig.

/f.


svarta tights
vit och svart tunika, veromoda

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0