dagens,

jag känner att jag också ska börja med dagens. jag faller för grupptrycket, jag vet.

   

Dagens humör: hyfsat glad
Dagens borde: plugga, som alltid.
Dagens frisyr: risigt.
Dagens klädsel: mjukisbralls och t-shirt.
Dagens planer: träning.
Dagens vill ha: en kille och helg.
Dagens längtan: helgen.
Dagens beroende: hm, datorn och oc.
Dagens tråkigaste: vädret.
Dagens personer: jao, mam och malin, antagligen.
Dagens irritation: att alla jävlar utom malin dissar mig på msn.
Dagens kommentar: "äh, vi åker väl och kollar på rusta, dårå." och så köpte vi typ tio saker efter en halvtimme, haha.
Dagens låt: försent för edelweiss - håkan hellström.
Dagens vän: malin.
Dagens onyttiga: tuplan på öb.
Dagens dryck: äppeljuice.
Dagens middag: ris med kycklingcurrygryta.
Dagens bästa: sovmorgon.
Dagens sämsta: ont i benhinnorna.

/f.


Vill du kommentera?
Postat av: beerg

och till sist, varsågod för att du tog min lista ;D som jag visserligen tagit från någon annan.. :)

2008-05-01 @ 23:24:58
URL: http://beerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0