Dagens.

Dagens humör: irriterat. jag har ju haft spanska i fem timmar idag. kul. not.
Dagens borde: träna och duscha, men det pallar jag inte, så det får bli imon på mornen.
Dagens frisyr: risigt och otvättat.
Dagens klädsel: blå cheap monday och turkos t-shirt. converse.
Dagens planer: göra klart historian och soooova.
Dagens vill ha: en kille och mvg i spanska och helst en gjord historiainlämning.
Dagens längtan: jdm och sängen.
Dagens beroende: tuggummi.
Dagens tråkigaste: alla nationella.
Dagens personer: honey.
Dagens irritation: att jag inte hann träna idag.
Dagens kommentar: "un bocadillo de fresa". fogels intelligenta kommentar. en jordgubbsmacka, helt enkelt.
Dagens låt: Sometimes you can't make it on your own - U2.
Dagens vän: honey.
Dagens onyttiga: delicatobollen.
Dagens dryck: mjölk, äppeljuice.
Dagens middag: typ ingen.
Dagens bästa: att nationella är överstökat.
Dagens sämsta: att jag typ kommer få ig i historia.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0