dagens,

Dagens humör: glad för att det är fredag.
Dagens borde: plugga, som alltid. och egentligen träna.
Dagens frisyr: risigt, didn't I tell you?
Dagens klädsel: cheap monday och t-shirt från monki med små gulliga figurer på. converse.
Dagens planer: talang. annars inget.
Dagens vill ha: en kille och mvg på svenskaprovet.
Dagens längtan: skolavslutningen och tills jag fyller arton.
Dagens beroende: nonstop.
Dagens tråkigaste: svenskaprovet.
Dagens personer: klassen?
Dagens irritation: att jag tycker att jag faktiskt hde rätt på en fråga på svenskan, fast gunilla inte tycker det.
Dagens kommentar: jag har slutat med kommentarer.
Dagens låt: jag är en vampyr - markus krunegård.
Dagens vän: malin.
Dagens onyttiga: godis.
Dagens dryck: mjölk.
Dagens middag: pastasallad.
Dagens bästa: att det är fredag.
Dagens sämsta: att jag inte kunde träna.


Dagens sanna skratt:
http://www.tjuvlyssnat.se/stockholm/det-har-ger-oralsex-en-helt-ny-innebord

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: syren

Intressant lista!

2008-05-23 @ 22:21:07
URL: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0