Are you really gonna eat that?!

igår var det en jobbig dag. jag pallar inte gå in på detaljer. träningen var dessutom lika rolig som att kolla in i väggen. vi körde massa skovlingar med paddlar och skit, vilket idag har resulterat i träningsvärk i händer och runkmuskler. hmpf.

idag var det soft. ytterst lam svenska och sen hade vi två tvimmar hål. vi åt lite och resten av tiden låg vi på våra fysikböcker på gräsmattan och solade. smarta jag hade brottarlinne på mig, så nu har jag sådär lagom sexig bränna på ryggen. blä. sen hade vi trist historia, som alltid. det enda roliga var när robert, som vanligt, knäckte darko. dagens sanna skratt. jag dör på deras tjabb. sen hade vi typ ingen engelska. vi fick sluta typ en halvtimme tidigare. då var det bara en timme kvar tills träningen skulle börja, och det är ju rätt meningslöst och åka hem och hinna vara hemma i typ fem minuter innan man ska iväg igen. så jag och michan låg på gräset och solade. göttaste vädret ever har det varit idag. äääntligen är sommaren här. hoppashoppas bara att det är såhär resten av sommaren också. så jag inte regnar bort på jobbet, som förra året.
träningen var rätt tråkig. inte jobbig dock. det jobbigaste var 10x50 start 45 på mig och viktor. asch, inte jobbigt. men typ alla ska ju på läger här i helgn. utom alice, hon är på läger i danmark. sånt är blä. och de andra juniorerna, typ ludde och dom, ska ju till spanien nästa vecka. shitdude, vad jag är AVUNDSJUK! jag vill också vara duktig på att simma.
näe, imon blire heat. fast TE-tvåan ska inte dit. blä på honom. det var ju meningen att heat skulle bli tvåvärt, juhe!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0