All you want.

softa dagen idag. träningen var inte vidare jobbig. bara att vi körde tio med start uppifrån och typ noll vila och jag som har ett stort sår i handflatan hade ju inte det jättelätt att klättra upp på kanten. varje gång jag satte i handen gjorde det svinont. för att inte prata om hur det sved när jag hoppade i första gången...
kemin var lam och sen satt jag och malin på gräsmattan och solade på hennes filt. vi käkade parisebulle och muffins. sen hade jag kort drama och sen lite mat och sen gick jag med malin hem till hennes syster som bor typ vid folkets park. eller malin skjutsade mig på min cykel. jag satt på filten på pakethållaren. filt = värsta stötdämpningen. sen cyklade jag hem till mig. när jag kom hem och började plocka in mina grejer så hittade jag malins påse underst i korgen. så det var bara att vända och cykla tllbaka och ge den till henne. och nu är hon på/påväg till siesta. fuskigt värre.

och nu har jag solat lite och nästan gjort klart historian. fan, jag har inte hunnit nåt annat alls. bajs. fast jag ska gå ut och sola lite mer nu. det är ju så gött ute, och jag kommer ändå inte kunna plugga nåt på datorkunskapsprovet tills imon. hmpf.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0