Ååh, Uppsala.

dagens mest knarkade låt, måste jag säga ^

idag var det okej. historian var lam som vanligt och sen var matten helt ovärd. vi gjorde nån enkätskit och sen lämnade vi tillbaka a-b-böckerna. vi har typ inga mattelektioner kvar nu juhe, sånt uppskattas nåt otroligt!
svenskan var bra, vi fick se proven. det visade sig att jag hade massa rätt, även om jag trodde att jag skulle ha sjukt många fel. bra! och sist var det fysik. jag fattar verkligen INGENTING! jag kommer så kugga provet.
sen gick jag och tränade. uteträning. rätt trist idag. vi körde dassrulle som vanligt och jag slängde mig lite, vilket resulterade i ett blödande sår på handen och två på foten. BRA!

och imon är det morgonträning. första gången i vattnet på en vecka. super, hm. sen har jag ingen spanska imon. det betyder hem och plugga järnet på historian och fysiken. bra bra och åter bra!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0