tyck synd om mig, jag är ensammast i Sverige.

jag är så död. måndagar är typ värst. fast draman var rolig, vi improviserade och hade oss. fast det tog ett tag innan fantasin började vakna. sen hade vi värsta sega engelskan. tråkigt. sen lite lunch och det STORA samtalsämnet var lätt pigalle, iaf vid tjejbordet. jag glömde skriva det tidigare (igår) att helgens mest oväntade och omtalade strul måste varit prior och amanda, som går handel. seriöst, vet dom ens vilka den andra är?! malin blev lite lätt chockad, och när sen anton och otto började hångla så blev hon ännu mer ledsen. för DET var verkligen inte bra. näe, sen hade vi gympa och vi skulle spela fotboll. jag HATAR att spela fotboll, åtminstone med min klass. så jag och malin gick till gymmet och babblade som fan tills det var nån som sa till oss att träna lite. haha. sist var det spanska. jag och honey tragglade verb och kom fram till att våra minnen är jävligt dåliga. sen kollade vi på extra. bästabästaspanskafilmerna. i nian kollade vi på alla avsnitt, så vi har redan sett dem, men skitsamma, fuck vad dom är bra!
sen drog jag och gymmade och simmade. vi körde samma pass som på sportlovet för att de som inte var med då skulle få en chans att bli bjudna på godis. jag pallade inte riktigt att köra alla fjäril men jag körda la en sådär 75-80% ändå. bra där. sen cyklade jag hem och käkade och kollade anna pihl. jag är trött.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0