today is gonna be the day, that they're gonna throw it back to you.

helvete, mina axlar. att tävla tar verkligen kål på dem totalt.
igår gick det bra. 200med var la hyfsat, 100fj var okej och fjärsen i laget gick typ dåligt, fast laget kom trea. först skulle jag ha bröstet men vi kom på att jag slog kajs med betydligt mycket mer på fjäril än vad jag slår henne på bröst så jag fick fjärilet istället. tungt som fan, ska ni veta. sen var det ju melodifestival igår kväll. jag kan inte ens sätta ord på min besvikelse när charlotte äckel-perrelli vann. B to the L to the Ä.
imorse var det tungt att gå upp. insimmet kändes faktiskt gött och första loppet var 100br. jag och albin slog vad igår om vem som skulle vinna. om jag förlorade skulle jag krama fogel. gissa vad jag hade för tid? 1.27.7 typ. och gissa vad albin hade? han var liksom anmäld på 1.39 så jag trodde inte han skulle vara så bra. äckelungen hade 1.26!! fatta vad knäckt jag blev och fogel kommer MÖRDA mig imon! men hursomhelst så var det ju ändå pers för min del och jag kom faktiskt trea. dock klantade jag mig och missade min prisutdelning. hmpf.
sen var det 100ry och det gick ju som vanligt jättelångsamt. men ändå lite pers och så. och nu är det lunch och jag är så hungrig. MAAAAT!
100fr individuellt och i lag med sen i eftermiddag. aj, mina axlar.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0