take a sad song, and make it better.

okej, sista passet gick prima och finemang. första grenen var lagkapp 4x100fr. jag var tvåa och hade typ 1.09 låga nånstans. dock kom vi fyra med några hundradelar för lisa inte orkade riktigt ända in i mål, så det var ju lite surt. men det var bara att tagga om till nästa gren som också var 100fr, individuellt. och det gick superbra. jag var typ inte alls trött efter 50 och sen kom jag imål på 1.08.80. asgött, juhe! pers med cirkus två sek, juhe! sen så stannade jag i lilla och snackade massa med viktor och jocke och sen så fick jag fetaste massagen av petra. hon är snäller, hon. när jag äntligen bestämt mig för att gå och duscha så dumpade jag väskan i omklädningsrummet och kom på att jag inte hade min vattenflaska. så jag gick upp för att leta efter den och då mötte jag martin och vi stod och pratade i typ en halvtimme. fatta, vad jag kommer sakna honom när han slutar. han är ju bästa, ju!
sen tog jag mig äntligen i kragen och gick och duschade men då ropade alla att vi vunnit bucklan, så jag var tvungnen att gå och vara med på bild och skit. haha. sen fick jag äntligen skjuts hem och nu har jag packat lite grejor och så. shit, vad jag är hungrig förresten. och hoppas hoppas jag fixar spanskan imon. och på tisdag är det historia. OUCH.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0