och skymningen är tidlöst vacker.

idag var det fantastiskt roligt i skolan. men först var det träning. jäkligt jobbigt, vi körde 20 start 10 och mina axlar är cp-paja. ont som fan.
sen gick jag till skolan efter att jag och kajs hade haft vår obligatoriska mange schmidt-morgon. första lektionen var kemi och prov. det var rätt lätt, men jag är ändå tveksam om jag kommer få vg. men hoppas, hoppas.
sen hade vi lite hål och sen var det drama. det var lagom trist, sådär. sen lite äcklig lunch och sen massa massa hål. när annie och malin och dom hade tyska så satt jag och "pluggade" med fogel och steven. vi hade fan hur kul som helst. de är så jäkla klockrena. sen var det spanska och vi körde en tävling med verben. konstigt nog var det jag, fogel och honey som satt kvar längst. NVA07 power! men när verben tog slut så sa jenny bara ett random och då kunde jag det, men fogel blev skitsur, maha!
efter skolan gick jag till sjukhuset och jag och mam fick våra sprutor. aj, mina armar igen! sen åkte vi och handlade och så med. blä, och imon är det studiedag! wiie!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0