if you want me, I must be doin' something right.

jaa, herregud. igår var roligaste på länge.
först kom moa hit och vi flummade och pratade och skrattade massor. sen drog vi till pigalle, och när vi kom så var det inte så mycket folk och rätt lamt, men det tog sig bra. vi dansade och hade allmänt roligt med malin och annie och typ alla andra. fast moa strulade med nåra så jag blev lämnad ensam några gångerg. TE-tvåan var där med. han är snygg, men jag har nog fått bekräftat att han inte har någon som helst aning om vem jag är, inte ens när han är full. och apropå full så ska vi inte ens snacka om hur jäkla full fogel var. jag och malin gick fram och hälsade och han började krama malin massa och hon fick till och med en puss på kinden. hallå, liksom!? undras om han kommer minnas det imon i skolan?! :P när vi skulle gå hem sen så hade jag så sjukt ont i fötterna så jag gick barfota. ute. vi skulle vänta på moas mamma och vi väntade i typ en kvart. kallt, någon?

och imorse så bar det av till slottet och hela dagen har spenderats med simmarna och vi har gjort massa saker, haft massage och så har det varit distansjakt. 200 fjärs gick bra, men medleyt gick åt helvete. vafan, kan jag aldrig klara den där jävla tiden snart?!!

näe, söööömn nu tack! jag pallar verkligen inte plugga, men jag bara måste.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0